keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Yövalvomisia ja kynsienlakkailua

Meidän nuorempi poika nukahtaa aikaisin illalla, syö edelleen muutaman kerran yössä ja herää aamulla neljän-viiden välillä. Siis herää niin, että hänen kanssaan on pakko nousta. Huoh. Ensimmäisille "päikkäreille" simahdetaankin sitten jo pian, tänään kuuden maissa. Olen itse kuin kävelevä zombie, kun en osaa/malta/pysty nukkumaan univelkoja pois.

Tänään käytin aamuyön heräämisen hyväkseni ja lakkasin kynnet! Olen innostunut kynsienlakkailusta vasta vähän aikaa sitten kun a) monivitamiinien avulla kynteni oikeasti kasvavat ja b) ymmärsin kynsien pikakuivattajien olemassaolon! Olen kuulunut niihin, jotka eivät viitsi lakkailla kynsiä, koska niitä ei ehdi koskaan kuivatella, mutta noi kuivattajat toimivat oikeasti! Vieläkin tulee lakattua turhan harvoin, sitähän voisi hyvin tehdä joskus telkkarinkatsomisen ohessa iltaisin, kun lapset ovat jo nukkumassa. Olen myös alkanut kiinnittämään huomiota ihmisten hyvinhoidettuihin, aitoihin kynsiin. Se antaa todella huolitellun kuvan! Mutta ehkä sille löytää enemmän aikaa sitten joskus, kun lapset ovat vähän isompia... ...tai sitten ei. Mä lueskelen myös My little book of beauty -blogia, josta olen saanut kovasti inspiraatiota kynsienlakkailuun.

Sain muutama päivä sitten Lookfantasticin aleista tilaamani tuotteet, jotka esittelen tarkemmin kun tilauksen loput tuotteetkin löytävät perille. Paketissa oli tilaamani OPI:n kynsilakka Don't touch my tutu, jota aamuyöstä kokeilin. Aluslakkana Mavalan Base Coat ja päällä Quick Dry. Lakkaa on kaksi kerrosta, olis voinut lakata vielä yhden, mutta poika alkoi jo väsymään, joten piti vetäistä lakankuivattaja nopeasti kynsiin! :) Lakka on melko vaalea ja maitomainen, mutta se jättää mukavan huolitellun ulkonäön. Tosin kädet ovat nyt niin kuivat, että niistä on huoliteltu-look kaukana... Ja nimi on mitä parhain tällaiselle, joka on aina salaa haaveillut balleriinana olosta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti